webleads-tracker

Het belang van een goede relatie met de klant

Wiltz, 20 maart 2018.

Consumptiepatronen veranderen in de loop der tijd. Wanneer een klant vandaag de dag contact opneemt met een bedrijf, heeft hij de website al bezocht en weet hij al wat hij wil. Het is daarom van belang om zich onmiddellijk te onderscheiden door het bieden van goede service en advies. NO-NAIL BOXES, de Luxemburgse fabrikant van multiplex vouwkisten, hecht als maatschappelijk verantwoord bedrijf veel waarde aan het onderhouden van de relatie met zijn klanten.

Van de 300.000 jaarlijks geproduceerde kisten wordt 90% op maat gemaakt, volgens de specifieke eisen van de klant. Er is daarom voortdurend contact tussen de salesafdeling van NO-NAIL BOXES en de eindklant. “Het is belangrijk om te weten wie onze klanten zijn. Onze medewerkers in de buitendienst gaan daarom regelmatig bij onze klanten langs. Wij nodigen onze klanten ook uit voor een bezoek aan ons bedrijf in Wiltz om een kijkje te komen nemen op onze werkplaats”, vertelt Boris Remy, Directeur Sales van NO-NAIL BOXES.

Dat klantenrelaties belangrijk zijn, blijkt ook uit het feit dat het bedrijf eind maart gelijktijdig aan twee verschillende beurzen deelneemt. De Midest in Parijs, dé vakbeurs voor toeleveranciers aan de industrie en een meer regionale beurs: de eerste editie van SEPEM Industries Auvergne-Rhône-Alpes in Grenoble.

Het bedrijf neemt dus de tijd voor ontmoetingen met zijn klanten en dat loont zich. “In januari 2018 hebben we alle maandelijkse sales records verbroken en is NO-NAIL BOXES de één miljoen euro voorbij gegaan!”, vertrouwt Michèle Detaille, Managing Director van ALIPA Group ons toe. Wat maar weer aangeeft dat een goede relatie met de klant tegenwoordig één van de sleutelfactoren is die bijdragen aan de ontwikkeling en het succes van een bedrijf.

Er wordt over gesproken op het internet...

No-Nail Boxes logo print version